"The most meaningful professional learning I have experienced has been by teachers for teachers.
It is rare to have a chunk of time at school to explore something you want to take further.
You never know if a new idea will work till you try it!
If this is successful, next year we will extend it further"
http://whatedsaid.wordpress.com/It is rare to have a chunk of time at school to explore something you want to take further.
You never know if a new idea will work till you try it!
If this is successful, next year we will extend it further"
"Student and teacher empowerment: Helping students and teachers make connections by seeing the BIG picture. Students are often pressured to perform not pressured to learn deeply and meaningfully". (Desiree)
“El ADN del docente del siglo XXI”
http://www.xarxatic.com/el-adn-de-un-docente-del-siglo-xxi/
"Nuestra generación está acostumbrada al libro, pero las nuevas generaciones ya están más habituadas a las pantallas. Pero tampoco es un problema"
http://www.diariovasco.com/v/20120819/cultura/problema-pantallas-sino-modo-20120819.html
Compromís de justícia distributiva per Antoni Perulles i Rull.
“Aquesta societat no funciona per a la majoria dels ciutadans. Hem de recuperar l’equilibri, i això requereix que es facin noves lleis per garantir que els bancs tornin a dedicar-se al seu objectiu bàsic de deixar diners i deixin de jugar, d’especular i d’intentar ensorrar països com Grècia, Espanya, Portugal o Irlanda per tornar a l’objectiu de contribuir a crear riquesa.”
Joseph Stiglitz, catedràtic d’Economia Universitat de Nova York i premi Nobel d’Economia l’any 2001.
Actualidad pedagógica agosto 2012:
http://366-dias.blogspot.com.es/2012/08/las-competencias-de-los-profesores-un.html
http://www.escuela20.com/blog-profesores-docentes/actualidad/12-consejos-para-trabajar-con-blogs-en-clase_2800_42_4293_0_1_in.html
http://www.youtube.com/watch?v=4zLfCnGVeL4
Etc. Se puden seguir más detalles mediante el Facebook.
Libro util: http://www.educa.madrid.org/portal/c/portal/layout?p_l_id=115.1
"El libro es un criatura frágil, sufre el desgaste del tiempo, teme a los roedores, los elementos y las manos torpes” – Umberto Eco
http://lgaretio.wordpress.com/2012/09/01/libros-fisicos-aun-vale-la-pena-tenerlos-parte-i/
“El ADN del docente del siglo XXI”
http://www.xarxatic.com/el-adn-de-un-docente-del-siglo-xxi/
"Nuestra generación está acostumbrada al libro, pero las nuevas generaciones ya están más habituadas a las pantallas. Pero tampoco es un problema"
http://www.diariovasco.com/v/20120819/cultura/problema-pantallas-sino-modo-20120819.html
Compromís de justícia distributiva per Antoni Perulles i Rull.
“Aquesta societat no funciona per a la majoria dels ciutadans. Hem de recuperar l’equilibri, i això requereix que es facin noves lleis per garantir que els bancs tornin a dedicar-se al seu objectiu bàsic de deixar diners i deixin de jugar, d’especular i d’intentar ensorrar països com Grècia, Espanya, Portugal o Irlanda per tornar a l’objectiu de contribuir a crear riquesa.”
Joseph Stiglitz, catedràtic d’Economia Universitat de Nova York i premi Nobel d’Economia l’any 2001.
Actualidad pedagógica agosto 2012:
http://366-dias.blogspot.com.es/2012/08/las-competencias-de-los-profesores-un.html
http://www.escuela20.com/blog-profesores-docentes/actualidad/12-consejos-para-trabajar-con-blogs-en-clase_2800_42_4293_0_1_in.html
Un ritme assossegat en aquests alts dies de l’estiu! 2012, 21 d'agost
¡Un ritmo tranquilo para estos días del alto estío! 2012, 21 de agosto
¡Un ritmo tranquilo para estos días del alto estío! 2012, 21 de agosto
http://www.youtube.com/watch?v=4zLfCnGVeL4
Etc. Se puden seguir más detalles mediante el Facebook.
Libro util: http://www.educa.madrid.org/portal/c/portal/layout?p_l_id=115.1
"El libro es un criatura frágil, sufre el desgaste del tiempo, teme a los roedores, los elementos y las manos torpes” – Umberto Eco
http://lgaretio.wordpress.com/2012/09/01/libros-fisicos-aun-vale-la-pena-tenerlos-parte-i/
No comments:
Post a Comment